Stiba voorziet groeiende markt gebruikte onderdelen

De markt voor gebruikte onderdelen zal de komende jaren toenemen. Deze verwachting spreekt Stiba uit.

Promotiecampagne
Om de groei te ondersteunen heeft Stiba een promotiecampagne voor gebruikte onderdelen uitgerold die is gericht op zowel de autobranche als de consument. Stiba wijst op de lagere prijs en het groene karakter van gebruikte onderdelen. “Gebruikte onderdelen zijn goed voor de portemonnee van de klant en bovendien profiteren wij van de toenemende bewustwording van de consument”, aldus Stefan Cabri, algemeen secretaris van Stiba. “Daarbovenop ben ik ervan overtuigd dat verzekeraars en fleetowners met groene reparaties aan de slag gaan.”

Groeneonderdelen.nl
Onderdeel van de campagne is nieuwe website groeneonderdelen.nl. De consument en zakelijke partijen worden via banners op diverse sites, waaronder Marktplaats, op de site gewezen. Cabri: “Doel is vooral om de automobilist bewust te maken op het gebied van hergebruik. We willen vertellen dat wij een duurzame branche zijn. Bovendien willen we de consument erop wijzen dat hij garantie krijgt bij gecertificeerde Stiba-bedrijven.”

Bron: http://www.autoschadeportaal.nl/

Gepubliceerd op:   7 augustus 2014 1004 x bekeken